ANALYSIS OF THE IMPLEMENTATION OF THE MILITARY TRAINING PROGRAM

Авторы

  • Лхагвасүрэн Лхагва Дотоод хэргийн их сургуулийн Хилийн албаны сургуулийн Ард тал эдийн засгийн тэнхим дэд профессор Автор

DOI:

https://doi.org/10.63570/pbhe3140

Ключевые слова:

Associative reflex, cadet, proficiency, practise

Аннотация

Судалгааны ажилд Дотоод хэргийн их сургуулийн Хилийн албаны сургуулийн цэргийн мэргэжилтэн бэлтгэх сургалтын хөтөлбөрийг хэрэгжилт үр дүнгийн талаар 2015, 2018, 2020 онуудад захиалагч байгууллагатай хамтран судалсан боловч хэрэгжилт нь төдийлөн хангалттай биш байгааг судалж хөтөлбөрийн хэрэгжилтийг хэрхэн сайжруулах сонсогч нарын суралцахуйн үр дүнг хэрхэн сайжруулах талаар боломжит хувилбарыг судлан мөн түүнд нөлөөлөх хүчин зүйлийг илрүүлэх талаар судаллаа. Мөн Оросын Холбооны Улс болон Бүгд Найрамдах Хятад Ард Улсын цэргийн мэргэжлийн сургалтад рефлекст суурилсан сургалтын аргыг голлох аргаа болгон ашгилдаг байна. Учир нь офицер, ахлагчийн бүрэлдэхүүний сургалтад нэг зүйлийг олон удаа давтан хийж тодорхой цагийн байдлуудад ажилласнаар практик байгууллагад гараад урьд өмнө тохиолдож байсан кэйс дээрээ үндэслэн шинэ цагийн байдал руу хөрвүүлэн дасан зохицох дадал хэв маягийг олгож сургадаг байна.

Энэхүү илтгэлд Хилийн албаны сургуулийн мэргэжлийн хөтөлбөрүүдээр бэлтгэгдэн гарч буй цэргийн офицер мэдлэг, чадварыг тодорхойлох зорилгоор хийгдсэн зарим судалгааны ажлын явц үр дүнгийн талаар өгүүлнэ.

Биография автора

  • Лхагвасүрэн Лхагва, Дотоод хэргийн их сургуулийн Хилийн албаны сургуулийн Ард тал эдийн засгийн тэнхим дэд профессор

    Дотоод хэргийн их сургуулийн Хилийн албаны сургуулийн Ард тал эдийн  засгийн тэнхим дэд профессор, дэд хурандаа 

Библиографические ссылки

Аллан, Оранштейн, С. (2001), Идэвхтэй сургалтын стратеги. Улаанбаатар

Баасандорж, С. (2008). Сургалтын арга. Улаанбаатар

Бэгз, Н. (2017). Монголын боловсрол судлалын шинэ парадигм. Улаанбаатар

Ванчигсүрэн, Д. (2001). Судалгаа шинжилгээний арга зүй. Улаанбаатар

Галбадрах, Б. (2013). Чадамжид суурилсан сургалтын үнэлгээ. Улаанбаатар

Дагважамц, Г. (1987). Цэргийн хүмүүжлийн үндсэн зарчмууд. Улаанбаатар

Даваа, Ж. (2017). Сургалтын технологи. Улаанбаатар.

Доржбал, Г., Пүрэвсүрэн, Н. (2004). Цэргийн боловсрол судлал. Улаанбаатар

Мягмаржав, Г. (1999). Цэргийн сурган хүмүүжүүлэх ухааны үндэс, Улаанбаатар.

Намжилдагва, Р. (2014). Суралцахуй хийгээд сургахуйн онол, загварчлал. Улаанбаатар.

Цэргийн нэр томьёоны тайлбар толь. (2014). Улаанбаатар.

Цэвэл, Я. Монгол хэлний товч тайлбар толь.

Опубликован

2025-06-25

Выпуск

Раздел

Судалгааны өгүүлэл

Категории

Как цитировать

Лхагва, Л. (2025). ANALYSIS OF THE IMPLEMENTATION OF THE MILITARY TRAINING PROGRAM. Хууль сахиулахуй, 42(2), 119-127. https://doi.org/10.63570/pbhe3140

Похожие статьи

Вы также можете начать расширеннвй поиск похожих статей для этой статьи.