БАЙГУУЛЛАГА ДАХЬ ЗӨРЧЛИЙН МЕНЕЖМЕНТИЙН ЗАРИМ АСУУДАЛ
Abstract
Хураангуй: Хүмүүс бие биенийхээ үзэл бодлыг ойлгохыг хүсээгүй. буулт
хийхээс татгалзсан үед нэгэндээ итгэхгүй байх, аливаад шунах, хувийн ашиг
сонирхлыг илүүд үзэх, мөн буруу үзэл баримтлал, ойлголттой байх, уурлаж
аиснаас. түүнчлэн соёлын болоод хэлний ялгаа заагийг хулээн зөвшөөрөөгүй,
энэ талаар ярилцаагүй нөхцөл зэрэг олон шалтгаанаас зөрчил үүсдэг байна.
Зөрчлийн талаар онолын маш олон ойлголт, тодорхойлолт байдаг. Тухайлбал,
зөрчил нийгмийн харилцааны хөгжлийн эх сурвалж бөгөөд зайлшгүй байх
үзэгдэл хэмээн үздэг онол байхад зөрчлийг бүрэн үгүйсгэж, зөрчлийн аливаа
илрэлийг “алдаа" гэж тайлбарлахын зэрэгцээ зөрчлийг үгүйсгэдэггүй, түүнийг
хүмүүс идэвхтэй, ухамсартай үйл ажиллагаагаар зохицуулан шийдвэрлэж
болио гэж үздэг онол ч байна. Зөрчил нь хүчтэй эсвэл ухаантай гэдгээ харуулах
талбар биш харин зохицол, ойлголцол. хамтын ажиллагааны шинэ арга замыг
"эрж хайдаг" харилцааны онцгой ертонц юм. Ий.мд дээрх сэдвийн хүрээид
өөрийн уншиж судалсан зүйпүүдээс өөрийн дүгнэлтийг гаргаж, тодорхой санал
дэвшүүлсэн болно
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2025 Хууль сахиулахуйн удирдлага

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.