МОНГОЛЫН ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН ТАЛААРХ ТӨРИЙН БОДЛОГЫН ЧИГ ХАНДЛАГА, ХҮНДРЭЛ БЭРХШЭЭЛ

Authors

  • С.Оюунчимэг Author

Abstract

Энэхүү нийтлэлд 1990 оноос хойшх дээд боловсролын талаарх төрийн бодлогын өөрчлөлт, хандлагыг судалсан судалгааны үр дүн, Монголын дээд боловсролын бодлого энэ хугацаанд ямар чиг хандлагатай явж ирснийг Кларкийн “дээд боловсролын зохицуулалтын гурвалжин” (1983) онолын үзэл баримтлалд үндэслэн сүүлийн арав гаруй жилд төрийн зохицуулалт эрс нэмэгдэж ирснийг бодлогын баримт бичиг, судалгааны ярилцлагын шинжилгээнүүд дээр тулгуурлан өөрийн байр суурийг илэрхийлэхийг зорьсон юм. 

Downloads

Published

2025-03-26

Issue

Section

Судалгааны өгүүлэл

How to Cite

МОНГОЛЫН ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН ТАЛААРХ ТӨРИЙН БОДЛОГЫН ЧИГ ХАНДЛАГА, ХҮНДРЭЛ БЭРХШЭЭЛ . (2025). Шийдвэр гүйцэтгэл судлал, 3(50), 123-133. https://journal.uia.gov.mn/index.php/cces/article/view/2560