МОНГОЛЫН ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН ТАЛААРХ ТӨРИЙН БОДЛОГЫН ЧИГ ХАНДЛАГА, ХҮНДРЭЛ БЭРХШЭЭЛ
Abstract
Энэхүү нийтлэлд 1990 оноос хойшх дээд боловсролын талаарх төрийн бодлогын өөрчлөлт, хандлагыг судалсан судалгааны үр дүн, Монголын дээд боловсролын бодлого энэ хугацаанд ямар чиг хандлагатай явж ирснийг Кларкийн “дээд боловсролын зохицуулалтын гурвалжин” (1983) онолын үзэл баримтлалд үндэслэн сүүлийн арав гаруй жилд төрийн зохицуулалт эрс нэмэгдэж ирснийг бодлогын баримт бичиг, судалгааны ярилцлагын шинжилгээнүүд дээр тулгуурлан өөрийн байр суурийг илэрхийлэхийг зорьсон юм.
Downloads
Published
2025-03-26
Issue
Section
Судалгааны өгүүлэл
License
Copyright (c) 2025 Шийдвэр гүйцэтгэл судлал

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
How to Cite
МОНГОЛЫН ДЭЭД БОЛОВСРОЛЫН ТАЛААРХ ТӨРИЙН БОДЛОГЫН ЧИГ ХАНДЛАГА, ХҮНДРЭЛ БЭРХШЭЭЛ . (2025). Шийдвэр гүйцэтгэл судлал, 3(50), 123-133. https://journal.uia.gov.mn/index.php/cces/article/view/2560